20 juni 2012

Flower crown

Älskar den här bilden, som jag hittat på Pinterest!
Blir sjukt inspirerad och vill bara göra en massa vackra blomkransar..och vem vet, kanske dyker det upp något liknande i shoppen någon vacker dag! Imorgon ska jag ge mig ut på blomjakt, så jag kan få känna mig extra somrig på Midsommar!
Vi ska ha knytis på min innergård med färskpotatis, sill och allt som hör till. Jag ska baka en marängtårta med färska bär och grädde..senare bär det av till parken för att dricka vin och träffa människor och så avslutar vi nog kvällen på Debaser's uteservering, precis som det brukar bli!
 Hur firar ni midsommar?


/I love this picture, that I found on Pinterest!
It inspires me alot, and I'm sure one day soon, I'll make some beautiful flower crowns for the shop!
Tomorrow I'm going flower hunting, as I really want to have a flower crown for Swedish Midsummer, on friday!
We're having lunch in my backyard and everyone will bring something typical midsummery to eat. I'll bake a meringue cake with whipped cream & fresh berries! Afterwards we'll go to the park for some wine & people watching, and I suppose we will end the night at Debaser's beer garden, as usual! Are you gonna celebrate midsummer?/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar