26 september 2012



Denna veckan alltså...vilken shoppingvecka (kan det bero på löning kanske?)
I Måndags köpte jag världens finaste svart/vit randiga halsduk från Monki. SÅ varm att jag svettas när jag bär den, vilket betyder att den blir perfekt i vinter..vill inte frysa nåt mer!
Igår köpte jag skorna på bilden ovan, som är så jäkla sköna & som jag är supernöjd med! Från Åhléns kommer de..
Idag kunde jag inte hålla händerna borta från denna gulgröna stora, stickade kofta från h&m Trend. Jag tror iallafall att jag ska ha den kvar, eller?

Imorgon åker jag till Stockholm, och jag vill fortfarande ha tips om var jag kan shoppa/äta/dricka gott..



/So these week has really become a shopping week for me! (could be cause I got my salary...)
Monday I bought this striped, black n white, huuuge wooly scarf..Im basically sweating when putting it on, which means it will be perfect for Swedish winter..

Yesterday I got the boots I've been looking at, eventhough I rarely wear heels! So nice & comfortable..
And well today, I couldn't keep my hands off of this greenish yellow big knitted cardigan from h&m..sooo totally autumn! Love it.

So I'm going to Stockholm tomorrow, and still need some tips on where to eat/drink & shop!/





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar