22 september 2012

Jag är tillbaka från Göteborg! Det blev en snabbvisit, men kändes som om jag var där en hel helg!
Det är så himla fint att komma iväg sådär ibland, äta gott, dricka gott & träffa fina vänner...
Intervjun gick bra också tror jag, det kändes så! Men det är fler som sökt praktikplats där, så vi får se...De skulle höra av sig inom några veckor! Håll tummarna för mig...

Lite såhär såg dagarna ut i Göteborg:


min vän Anna! Vi gick till Dubbel Dubbel och åt världens godaste dumplings! Bestämde att det skulle bli vårat bakishak när/om jag flyttar till Göteborg i vår!


Sov hos Linnea, som lever på ostbågar & har många fina saker i sitt rum...


Avslutade fredagen med en ny bok & höstsoppa på caféet där Anna jobbar..




/I'm back from Gothenburg! It was a quick visit, but it felt like I was there a whole weekend!
It
is so nice to get away like that sometimes, eat good food, drink good wine and meet old friends ...

The interview went well too, I think, it felt good! But there are other applicants for an internship there, so we'll see ... I'll hear from them within a few weeks! Keep your fingers crossed for me .../

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar