22 oktober 2012

Ikväll har jag bakat bröd. Jag hittade på receptet, för jag tänkte att det skulle bli dåligt iallafall. Har liksom aldrig fått en deg att jäsa i hela mitt liv, blir alltid fel. Så jag hällde i lite rågmjöl, havre, yoghurt & olika frön. Och så jäst o vatten o sånt förstås. Till min stora förvåning blev det bra! Fast jag tog ut dem ur ugnen lite för tidigt kanske bara. Om Instagram hade fungerat nu kunde ni fått se en bild, men den kommer kanske senare.

Och så har jag sett tredje & sista delen av Torka aldrig tårar utan handskar. Har ni fortfarande inte sett serien så vet jag inte hur jag nånsin ska kunna förklara för er att ni bara. måste. göra. det. nu! Bara gör det för guds skull, och för alla de män som dog i HIV under den perioden. Och alla andra perioder. Kvinnor också.

Så fint, så himla fint, och sorgligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar