21 oktober 2012

New York, New York....


Lusten inom mig håller på att rinna över. Lusten att åka till New York alltså. Kanske 2 månader...
Bo lite halvtaskigt, kanske plugga på distans, och lägga alla pengar på restauranger med god mat & roliga cocktails. Ja, det känns lite väl hypat kanske, men jag vill testa.
Antingen till sommaren, om jag hittar någon sommarkurs på distans (för att få csn under tiden) eller om jag skulle kunna komma på nåt himla fiffigt ämne att skriva min c-uppsats om i vår..nånting som har att göra med New York så att jag bara mååååste åka dit och undersöka. Jag & Paulina alltså, för vi ska skriva tillsammans...

Vad ska man skriva om, som är kul & intressant & kan kopplas till media / kommunikation? Hjälp?



/My wish to go to New York is growing stronger, and I'm imagining myself staying there for 2 months next summer. Living a little bit shabby, but eating nice food & drinkin colorful cocktails. A little hyped maybe, but I want to try it.

And á propos ; what should I write my bachelor's thesis about? Media / Communication is the theme../

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar