18 oktober 2012

20120410-195206-chocolate-caramel-610x458-1.jpg

Somnade på sista föreläsningen som vanligt, otroligt pinsamt när man sitter längst fram, känns så sjukt respektlöst mot läraren, men när mina ögon väl börjat gå i kors så vet jag att det finns ingen chans att jag kan föröska hålla dem öppna.
Hem för en powernap och försöka bestämma sig för om man ska gå på capoeiran eller inte. Egentligen ville jag, det är ju så himla kul, men den där chokladkolatårtan har etsat sig fast i min hjärna de senaste dagarna, så, det blev en hemmakväll med lite plugg & chokladkolatårta. Ja, alltså, jag håller på med den nu, vi får väl se hur det blir. Kolan står på spisen och kokar nu. Typiskt mig att baka nåt som tar typ 5 timmar, och försöka snabba på processen ändå...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar