16 maj 2012




Ja för bövelen! Jag gjordet, jag unnade mig det finaste jag vet, och som jag gått och trånat över de senaste månaderna. Glasen med stort G.
I de fattigaste tider blir det ofta så - jag delar de sista pengarna med någon som är ännu fattigare än jag....eller så unnar jag mig något fint. För hellre lägger jag de sista slantarna på något jag velat ha så himla länge, än på något som är lite sisådär....
Och det är glasveckor på Lagerhaus nu, vilket betyder att det är 30 % och jag fick 6 st för 175 kr....det blir en sväng dit igen efter den 25e tror jag minsann!

Så nöjd.



/ Yep, I did it! I treated myself to the most beautiful things I know. Something I've been looking at for months. The glasses.
By the end of the month, when I'm really poor, this often happens - I share my last money with someone who needs them more then me, or I treat myself to something I've been wanting for a long time. I'd rather buy something that I really want, then something that is just ok.
And the place I got them from has a sale on all the glasses until the end of may, so after the 25th (when I got my salary) I'm going back for 6 more!

So happy. /




1 kommentar:

  1. Jag läser inrednings- och butikskommunikation på Linnéuniversitetet i Växjö! :)

    SvaraRadera