18 september 2012



Får jag lov att klaga lite? Detta är ju ändå min blogg...
Alltså, SÅ GLAD att denna dagen snart är över. Och att maten snart är klar.
Klockan ringde 05.30 imorse, gjorde mig iordning och insåg att jag nog kunde sovit en hel timme till..menmenmen, jag hann ju göra ett armband iallafall!

Beger mig till skolan där jag sover igenom halva föreläsningen eftersom jag är så sjuuuukt trött efter att ha sovit ca 4h inatt...köper en kaffe och klarar mig igenom nästa föreläsning helt ok! Sedan 2timmars håltimma då jag äter en hemmagjord quornfärs som egentligen var sjukt god, men ändå påminde för mycket om kött.....mådde illa..blä.
Sedan sista föreläsningen som jag lyckas somna på igen, undrar om jag snarkade?

Skynda för att lämna av smycken hos en stylist som ska ha med dem på L'anzas stora modevisning på Hilton i helgen! (detta var ju dock svinkul! dagens höjdpunkt)....
Fortsätter förbi clas ohlson för att köpa bra saker såsom kassabok och vadderade kuvert, sedan fort förbi posten för att skicka iväg några armband! (också kul ju!), handla viktiga saker såsom saft & socker, och hundra saker till (glömde ta korg så gick med allt i famnen + två tunga väskor)..
OCH NU! nu är jag hemma och maten står i ugnen, och jag skippar träningen ikväll och bara njuuuuuter!

hoppas ni haft en mindre stressig dag!



/Can I complain a bit? This is, after all, my blog ...
SO
GLAD that this day is almost over. And that the food is almost ready.
The alarm clock rang
5:30 this morning, got fixed for school & and realized I could probably have slept an hour more .. buuuut, I didhave time to make a bracelet anyway!

 Went to school where I slept through half of the first lecture...Was insanely tired after sleeping about 4 hours last night ... bought a coffee and managed to get through the next lecture ok! 

Then 2 hours of lunch, when I had a homemade vegetarian bolognese that was actually really good, but still reminded too much about meat ..... felt sick .. ugh.
Then had my last lecture and I managed to fall asleep again, wonder if I was snoring?

 Then had to drop off some jewelry at a stylist who will use them for L'Anza's big fashion show at the Hilton this weekend! (This was really fun though! ..highlight of the day) ....
 Went past the stationary shop to buy good things such as padded envelopes, then continued past the post office to send some bracelets! (also fun!). Then did some grocery shopping for important things like juice and sugar, and a hundred other things (forgot to take a trolley so went with everything in my arms + two heavy bags) ..

AND NOW! Now I'm home and the food is in the oven, and Im skipping capoeira practise tonight and...I'm just gonna relaaaaaax...all evening.
hope you
had a less stressful day!/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar