23 september 2012

 

JAG BEHÖVER STOCKHOLMSTIPS!

På torsdag åker jag till Stockholm och stannar där ända tills söndag! Ska bli så sjukt jäkla kul, har inte vart i Stockholm på 5-6 år...kommer faktiskt inte ens ihåg när jag var där sist! Men nu har jag en kompis som gör praktik där, och ska även hälsa på min syster och en gammal klasskompis, så det blir massa spring!
Jag kommer mest hålla till runt Hornstull & Södermalm, men även litegrann inne i "city" (drottninggatan) och Vasastaden...

Så har ni några tips på sjyssta restauranger, barer, cfaéer eller butiker ni tror att jag skulle gilla?
Är även sugen på att hitta bra tygaffärer, med lite etniska tyger, typ afrikanskt och liknande...


/Going to Stockholm on Thursday, staying until Sunday..haven't been there for many years, so I'm really looking forward to it! Gonna stay with a friend who's doing an internship up there at the moment. Will also meet up with my sister & an old friend from school...
Give me advice on nice bars, restaurants, shops or whatever!/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar