25 september 2012

 Gick upp lite tidigare imorse för att hinna springa förbi Åhléns innan skolan. Ville prova en superfin kappa, som såg ut att vara precis en sån jag velat ha länge nu! En enkel, klassisk, kappa , gärna i ull...
Men där fanns bara stora storlekar kvar och de satt inte så snyggt. Har någon sett något liknande någon annanstans?
Provade (och köpte) även denna koftan, som tydligen varit riktigt populär då jag lyckades haffa den sista i hela Malmö. Väl hemma insåg jag nog att Large kanske var lite väl stor. Lämna tillbaka eller se om den finns i mindre på H&M?
Funderar annars på att köpa en liknande i svart , men med kortare ärm, på Monki. Onödigt att ha två? (fast liksom ändå inte, helt olika färg ju!)
http://www.ahlens.se/catalogueImage?uid=7a0a6596-0335-4832-af22-43ab0c28777c&w=680&h=680


Men! sen när jag skulle gå ut så råkade jag passera skohyllan och fy tusan vilka underbara skor jag hittade där! De var så himla sköna, och de var t.o.m högklackade! Jag som aldrig använder klack (men ändå köper dem o låter dem stå bland de andra på hyllan)...Jag tror jag måste köpa dem imorgon. Lönen har ju trots allt kommit.


/So I got up earlier this morning to be able to pass by Åhlens before school.
Wanted to try this beautiful coat, but it was too big. Have you seen any similar one? Classic, black..
Found this great cardigan, which is too big for me (realized that when I came back home, but I did get the very last one in my city...keeper?)...Thinking about getting a similar one in black, from Monki though.
And the shoes, the oh-so-comfortable shoes! So getting them tomorrow./


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar