25 oktober 2012

 Hej!
Vad många ni är som tittat in idag, så himla kul! här kommer en liten torsdagslista:


 





















Vad har du på dig?

Favoritjeansen, en pastellig skjorta & en marinblå stickad tröja över. Allt från Monki, som vanligt.

Hur mår du?
ganska bra, fast lite stressad över allt skolarbete, o så har jag fortfarande ont i benet & kan inte träna eller dansa :(


Vad önskar du just nu?
att mitt ben var bra, att jag hade nån att pussa på, att jag vann en massa pengar & att jag kom på värsta roliga idén att skriva c-uppsats i vår. typ så.

Vad har du ätit idag?
gröt & hembakad smörgås imorse. sen ingenting till lunch.  sen nudlar . o sen nudlar igen fast på ett annat sätt (recept kommer sen)

Vad ska du göra imorrn?
Ingen skola imorgon så jag ska vara hemma och plugga. Skriva en hemtenta om kultur, göra en affisch. Och kanske städa lite. Och på kvällen vill jag äta gott med en kompis & lyssna på musik på Debaser. Hoppas det blir så.

Och på söndag?
På söndag ska jag nog mest jobba faktiskt. (på Monki.)

Vem saknar du?
Nån jag inte träffat än


Senaste köp?
Alltså, fick ju lön idag, så köpte en massa god mat. Men innan dess var det nog mina 2 par brogueskor i svart & brunt


Vad skrattade du senast åt?
Lotten när hon kom bakom mig på cykel och plingade, och jag tittade surt för jag trodde det var nån kärring som plingade fast jag inte ens gick på cykelbanan...hoho

Vad grät du senast åt?
Säkert Torka aldrig tårar utan handskar. Världens finaste serie, se den.


Vem sov du senast med?
Nån jag gärna skulle sova med igen.



Vad läser du just nu?
Allt & inget. Har typ 4 påbörjade böcker...tar mig nästan bara tid till att läsa när jag reser, så dumt.


Senast sedda film?
Såg färdigt Moonrise kingdom för några dagar sen. Och Cosmopolitan med Robert Pattinson (den var dålig) .

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
  Ingen? Så himla tråkigt! Eller så minns jag inte bara..



Vart vill du åka just nu?
New York



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar